saker som jag vill lära mig att göra

Jag tycker att det är kul å ha lite olika mål och saker som man vill uppnå  så därför hade jag tänkt skriva lite om vad jag skulle vela lära mig att göra och jag hoppas att jag kommer att göra det någon dag.
 
1.
Jag vill kunna jula
 
2.
Jag vill kunna åka skateboard
 
3.
jag vill kunna dansa (ni skulle bara se mig, jag suger ;D)
 
har ni någonting som ni vill lära er att göra ? Skriv en kommentar om det så läser jag den.
hoppas att lyckas med att uppnå era mål ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

tjena, mitt namn är saga men ni kan kalla mig för smile ;). Det här är min blogg och jag hoppas att ni tycker om den

RSS 2.0